Firma Solo Bożena Przytocka realizuje projekt pt.: „Promocja oferty firmy Solo Bożena Przytocka na wybranych rynkach zagranicznych.” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Poddziałanie 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand.
Przedmiotem projektu jest udział SOLO Bożena Przytocka w międzynarodowych targach na terenie Chin, Stanów Zjednoczonych, Japonii, a także zakup usługi doradczej w zakresie prowadzenia działalności na rynku chińskim.
Celem realizacji projektu jest promocja firmy i jej wyrobów na kluczowych dla niej imprezach targowych o charakterze międzynarodowym. Równolegle za cel obrano zdobycie wiedzy na temat specyfiki rynku chińskiego
W wyniku realizacji dofinansowanego projektu firma planuje:
– wpłynąć na wzrost konkurencyjności firmy w branży jubilersko-bursztynniczej na arenie międzynarodowej,
– rozwinąć działalność eksportową na rynkach chińskim, amerykańskim i japońskim oraz w efekcie
– zwiększyć skalę prowadzonej działalności poprzez wzrost przychodów ze sprzedaży produktów na eksport.
Sukces projektu przyczyni się również do promocji Marki Polskiej Gospodarki w branży jubilerskiej.
Okres realizacji projektu: 09.05.2019 – 30.12.2019
Wartość projektu: 416 700, 00 zł
Wkład Funduszy Europejskich: 354 195 ,00 zł