Firma Solo Bożena Przytocka realizuje projekt: „Promocja oferty firmy Solo Bożena Przytocka na wybranych rynkach zagranicznych”. W ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Poddziałanie 3.3.3 Wsparcie dla MŚP w promowaniu marek produktów – Go to Brand.
Przedmiotem projektu jest udział SOLO Bożeny Przytockiej w międzynarodowych targach w Chinach, Stanach Zjednoczonych i Japonii, a także zakup usług doradczych w zakresie prowadzenia działalności na rynku chińskim.
Celem projektu jest promocja firmy i jej produktów na najważniejszych międzynarodowych wydarzeniach rynkowych. Jednocześnie celem było zdobycie wiedzy na temat specyfiki chińskiego rynku
W wyniku realizacji współfinansowanego projektu firma planuje:
– zwiększenie konkurencyjności firmy w branży jubilerskiej i bursztynniczej na arenie międzynarodowej,
– w rezultacie rozwinąć działalność eksportową na rynkach chińskim, amerykańskim i japońskim
– zwiększenie skali działalności poprzez zwiększenie przychodów ze sprzedaży produktów na eksport.
Sukces projektu przyczyni się również do promocji marki polskiej gospodarki w branży jubilerskiej.
Okres realizacji projektu : 09.05.2019 – 30.12.2019
Wartość projektu : 416 700,00 PLN
Wkład funduszy europejskich : 354 195, 00 PLN